There was an error in this gadget

Monday, January 11, 2010

TEMUI PRODUK KAMI


Kerajaan sentiasa memberikan tumpuan kepada komuniti sekolah pedalaman diseluruh negara. Perhatian ini turut dikongsi bersama oleh golongan profesional, aktivis dan individu yang sentiasa ingin mendapatkan maklumat mengenainya untuk pelbagai tujuan seperti kajian ilmiah dan komersial.


Walau bagaimanapun faktor jarak, kos, keselamatan dan rintangan untuk menjejaki komuniti dan kawasan tersebut sentiasa menjadi penghalang. Justeru, kami menawarkan perkhidmatan untuk membantu anda merealisasikan projek atau program anda (terhad kepada hasil perbincangan yang dipersetujui).


Jenis Perkhidmatan :

1. Menjalinkan usaha sama dengan pihak yang berminat untuk membuat kajian ilmiah berkaitan pendidikan dikawasan pedalaman seperti membuat jurnal, mengutip data, foto dan sebagainya.

Sasaran :

• Pensyarah universiti dan IPG
• Pelajar pasca ijazah
• Individu persendirian
• NGO / kerajaan

Kawasan Kajian : Bahagian Kapit, Sarawak.
(Akan diperluaskan pada masa hadapan)

Kadar Bayaran : Tetap
• Yuran profesional

Berdasarkan Rundingan :

• Pengangkutan
• Insuran / keselamatan
• Upah pemandu
• Data
• Foto
• Artikel
• Tempoh
• Pos / Kurier


Bagaimana ?

1. Kirimkan kepada kami kertas kerja kajian anda
2. Pihak syarikat akan meneliti dan menghubungi anda untuk perbincangan lanjut
3. Muktamadkan kerjasama

Hubungi kami melalui emel : mzj.cons@gmail.com

CERAMAH

Saban tahun terdapat berpuluh, malah beratus guru yang bertukar ke sekolah pedalaman, dipindahkan atau yang baru pertama kali ditempatkan disana. Dalam usaha kerajaan memantapkan proses pendidikan di pedalaman, gambaran kehidupan pendidik di kawasan hulu ini masih samar dan kurang diberi penekanan kepada bakal guru.

Anda ingin mengetahui mengenai situasi sekolah pedalaman? Kami sedia berkongsi pengalaman peribadi bersama anda. Justeru, dengarlah sesuatu yang tidak pernah diajar diuniversiti dan IPG. Sesuatu yang banyak pihak sembunyikan.

Hubungi kami melalui emel : mzj.cons@gmail.com

No comments:

Post a Comment